...då vare ett tag sen!

» Publicerat: 2009-03-27 @ 16:44:02

De va inte igår jag skrev nånting. jag har inte haft motivation till o skriva något heller pga att jag inte har något o skriva om . blir bara samma saker hela tiden i stort sett . och så himla kul kan de ju inte vara o skriva eller läsa! ^^

Men iaf . idag så har jag och min älskade N varit hos BM för och kolla om man växt något o sådär och aaah de kan man lugnt säga att man hade gjort . magen är enorm om man jämför me innan och större kommer den bli..! Fick höra lilla rackaren i magen sparka men hmm kände den inte så den ligger nog me ryggen mot min mage eller aahh... *vill känna rörelserna mkt* :P hihi... men den mår bra och skönt är de. alla värden va super - kunde inte bli bättre!

Sen sitter jag och väntar in Susanna för att vi ska åka te Skara för o kolla på en uppvisning i dans / teater eller va det är - ska bli riktigt kul faktiskt... :) men nu ska jag fortsätta o packa för drar ju snart till sälen och tar de lugnt :) *happy* och sen kommer min kära mor hem till mig imorgon me och ska hjälpa mig lite me tvätten och allmänt hälsa på :) jätte skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0