En helt vanlig onsdag!

» Publicerat: 2009-03-04 @ 22:25:48
Då har man kommit hem och börjat varva ner lite efter fotokursen man varit på idag . va himlans kul... tidigare idag så jobbade jag och sen åkte jag hem en sväng - bytte om o drog sedan o fixade några ärende på stan och va även på sminkrådgivning ^^ mkt givande - blev bara 700 kr fattigare hihi . är rätt mkt men ändå esh inte ofta jag köper smink direkt ;)

Sen har man redan planer inför helgen . umgås me folk folk ^^ - anna, tobbe o thea... bästaste o sötaste familjen ever... så himla kul o vara där  . de är så roliga och deras lilla dotter thea sååååh grymt söt! sen så ska jag o Patricia hitta på saker ... t.ex ut o gå en låååååååååång promenad... både fredag innan jag o N drar till vännerna och sen på lördag innan melodifestivalen andra chansen ;) så min helg kommer bli super :)

Ska nog ta o sova me för snart ska man upp o jobba igen  * suckar *

Kommentarer
Postat av: anna

så fint du skriver om oss! kram

2009-03-04 @ 22:52:45
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0