Fredag vare idag...

» Publicerat: 2009-03-06 @ 18:17:45

Idag har det varit en helt vanlig fredag - ska försöka få sambon min till o göra iordning sig så vi kan dra men hmm killar har tyvärr en väldigt seg fart i sig alltså är dom rå sega! ^^ men de är väl något man får leva me...

imorgon blir det att jag ska dra till stan o handla lite saker - måste inhandla lite grejer till köket - bl.a nya dukar o sådär för nu ska man ändra färg där med - har ju gått ifrån rött till lila i storarummet ... super fint! ^^ Ne gud nej tiden går så fort . ska dra oss när som... får försöka bli "roligare" i mina inlägg . va ett tag sen man blogga nämligen så att aah man får komma igång igen :) ska visa bilder som jag tagit o sådär. vill att vädret blir bättre bara :)

Hej svejs :P


Kommentarer
Postat av: sassa

ooooååå ny blogg =) hehe... va fin =) ja visst går tiden fort... kan knappt fatta att man e så långt över 20 ändå... =P pöss!

2009-03-06 @ 19:40:00
URL: http://onlysassa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0